sobota, 17 sierpnia 2013

Chapter 10

- Ja naprawdę nie Dzwonię dzwonkiem - Zayn odwrócił się mówiąc mi.
Kiwnęłam głową lekko do niego zanim powoli szliśmy. Szybko spojrzałam w dół na siebie i zdałam sobie sprawę, że jestem nadal w piżamie.
Złapał mnie za ramię zauważając, że chyba chcę uciec od wstydu przed jego siostrą. Byłam przecież w piżamie. Naprawdę świetne pierwsze wrażenie Sam, po prostu super.
- Sam nie martw się, jest późno i sądzę, że ona też będzie miała piżamę... uwierz mi - powiedział a mi przeszły dreszcze po kręgosłupie. Nie wiem jak odpowiedzieć na  te jego komplement więc zdecydowałam się milczeć
Doszliśmy do salonu gdzie była jego siostra. Zauważając mnie i Zayn'a była zaskoczona. Wyraźnie nie spodziewała się kogoś z Zayn'em. Ona uśmiechnęła się do mnie i przytuliła przed przedsatwieniem się.
- Cześć jestem Sofia a ty musisz być Sam - powiedziała podekscytowanym tonem, jej oczy błyszczały a jej uśmiech był duży i piękny
- Miło cię poznać - kontynuowała wypowiedź.
- Miło cię również poznać przepraszam za przyjście tak niespodziewanie - powiedziałam ciągnąc mój sweter trochę w dół.
- Och, nie wygłupiaj się, jesteś mile widziana w każdej chwili! - powiedziała a jej uśmiech rósł co sekundę.
- Napijesz się herbaty, wody lub coś innego?
Popatrzyłam na Zayn'a, który przewracał oczami.
- Tak herbata była by super. - Szybko kiwnęła głową i biegła do kuchni
- Zayn .. czuję się tak jakoś... - Powiedziałam mu patrząc w jego oczy.
- Mówiłem abyś ze mną nie szła - mówił sucho.
- Nie bo nie wiedziałam gdzie idziesz i co robisz....-  powiedziałam patrząc na swoje palce.
- Zayn kto to kurwa jest? - Usłyszałam głos dziewczyny pochodzącej z drugiej strony pokoju, stając bliżej Zayn'a.
- Spierdalaj Jade.
- To jest moja druga siostra. Jade jest suką nie przejmuj się nią - powiedział owijając jedną rękę wokół mojej talii.
- Jestem Sam miło mi c...
- Co z tego.
Spojrzałam w stronę Zayn'a przytulonego do mnie, i szczerze mówiąc czuję się bezpieczna jak nigdy w w życiu. Podoba mi się to bez względu na to, co ktoś mówi.
- To wygląda inaczej od tego, co zazwyczaj - powiedziała niedbale a mi ciężko było oddychać.
- Przepraszam? - Powiedziałam już trochę obrażona.
- Mówię tylko, że Zayn uprawiał seks z ładniejszymi, które mają na sobie więcej makijażu i wyglądał jak oblepione skurwysyny. - Powiedziała siadając i grając na swoim telefonie.
- I nigdy nie przyniósł tutaj kogoś takiego wcześniej .. Zayn zrobiłeś się zmiękczonym chłopczykiem? - Zaśmiała się.
- Co? Nie! Jade odwal się. - Zayn powiedział przesuwając rękę do mojego przedramienia i ciągnąc mnie do kuchni gdzie jest Sofiia
- Więc ona mnie... nie lubi -  Powiedziałam niepewnie
- Kogo ona obchodzi ona jest dziwką - powiedział siadając na jednym ze stołków a ja zrobiłam to samo.
- hej, hej! już wystarczająco dużo na temat mojej siostry powiedzieliście! Tutaj jest twoja herbata Samantha - Sofia powiedziała przerywając rozmowę. Wzięłam łyk i odłożyłam na stół. Zayn podrapał się tyłu głowy przed rozmową.
- Dlaczego ty chciałaś abym tu przyjechał? - Zayn spytał.
- Mama .. ona przeprowadziła się tu i mieszka około 10 minut od nas .. a ja po prostu chciałam cię poinformować .. że ona tu jest - Sofia powiedziała pijąc jej herbatę.
-Poważnie ja nigdy nie chcę widzieć tej suki znowu na oczy - Nigdy nie spotkałam nikogo  takiego kto nazywał swoją mamę 'suką'. Chyba powinnam po prostu nie przychodzić tu z nim. Przecież to ich sprawy.
- Zayn daj jej pieprzoną szansę! Przeniosła się tutaj, aby wszystko naprawić a ty nie możesz wiecznie żywić urazy do niej! - Sofia krzyknęła na niego. Wzięłam telefon z mojego stanika i weszłam na facebook'a i odpisałam na kilka wiadomości.
- Spierdalaj. Sam chodźmy wychodzimy - Zayn wstał lekko ciągnąc mnie do drzwi.
- Zayn stój.
- Pośpiesz się Samantha
Westchnęłam i szybko wpakowałam się do samochodu, nie chciałam aby był bardziej zły.
- Kurwa nienawidzę ich Przysięgam - Słyszałam ja mamrotał pod nosem. 
- Zayn?
- Nawet nie przeszkadzaj mi Samantha - Powiedział takim tonem, że aż się wystraszyłam
- Pp-przepraszam - To wszystko co mogłam naprawdę w tej chwili powiedzieć. Również dobrze w tym przypadku mogłam jęknąć. Posłał mi obce spojrzenie przed odpaleniem samochodu i pośpiesznie zjeżdżając w dół ulicy. 
- Zostańniesz ze mną dzisiaj? - Zapytał praktycznie błagalnym tonem.
- Uhh ja .. Nie wiem, to jest noc szkoła .. - Powiedziała wyglądając za okno.
- Proszę Sam, zostaniesz? - Powiedział zatrzymując samochód. Położył rękę na mojej brodzie i odwracił moją twarz do niego. 
- Zostań ze mną, jestem już wkurzony a jeśli powiesz nie jestem pewien, że mogę coś zniszczyć  - Powiedział swobodnym głosem. Co to w ogóle znaczy? Zayn nie może zniszczyć mnie .. może ? 
-  Dobra - Powiedziała a on zaczął jechać znowu. W końcu dotarliśmy do jego mieszkania. Zayn wysiadł pierwszy i podbiegł do mnie otwierając mi drzwi. Chwycił moją rękę i weszliśmy budynku
- Dzięki, że zostałaś ze mną - Wymamrotał pod nosem
- W porządku .. Muszę powiedzieć mamie, gdzie jestem. -  popatrzyłam na niego.Szedł z uśmieszkiem na twarzy.
- Aww mamusia musi wiedzieć gdzie jest jej dziecko i czy jest bezpieczne awww 
- To takie słodkie kochanie. - Dokuczał mi.
- Zamknij się .. ona po prostu lubi wiedzieć gdzie jestem. To wszytsko. -  Broniłam się.
Zayn zaczął się śmiać ze mnie i przyciągnął mnie bliżej siebie. Owinął ramiona wokół mojej talii. Posłałam mu szczery uśmiech, który odwzajemnił.  
- Dobrze więc lepiej napisz jej gdzie jesteś bo robi się trochę późno - usłyszałam jego szept w moim uchu. Całował mnie w dół mojej szyi. Poczułam rękę zayna przesuwającą w dół na mój tyłek, syknęłam delikatnie odchylając głowę do tyłu. On nadal całował mnie w szyję, lekko przygryzając na niej skórę. Zaczął ssać mocniej moją szyję tak, że czułam jego zęby. Lekko odepchnęłam go od siebie. Czekałam na Zayn'a przed drzwiami. Otworzył je a ja znalazłam się w jego domu po raz kolejny. Zayn siedział już na kanapie.Stanęłam przed lustrem i zauważyłam nowe ślady na szyi. Starałam się je jakoś przykryć ale Zayn to zauważył i westchnął.
- Dobrze wygląda to u ciebie kochanie - powiedział patrząc moje ciało w górę i w dół. Ignorowałam go i usiadłam po drugiej stronie kanapy. Wyciągnęłam mów telefon. 

'' Hej mamuś śpię u Zayn'a dzisiaj .. nie martw się, nie jest to co myślisz i będę jutro rano aby przygotować się do szkoły, kocham cię, dobranoc mamo x ''

'' Okej .. Sam nie rób żadnych głupich rzeczy z nim! Wiem, że jest piękny ale nie chcę abyś czegoś później żałowała. Też Cię kocham ''

On nie jest piękny... on jest straszny, denerwujący i irytujący? Zablokowałam mój telefon i siadłam na kanapie krzyżując nogi.
- Nie spałaś nigdy u jakiegoś faceta Sam prawda? - zaśmiał się na co ja pokręciła przecząco głową. 
- Spałam tylko u Harrego -  Patrzyłam na niego. Zaśmiał się i podszedł do mnie. Podniósł mnie i zaprowadził do sypialni.
- Uhm .. Mogę spać na kanapie jeśli chcesz? - Powiedziałam leżąc na łóżku- Śpisz ze mną kochanie - zaśmiał się kładąc na łóżku. Nigdy nie spałam w tym samym łóżku z obcym facetem, muszę przyznać, że jestem bardzo zdenerwowana.
Powoli położyłam się obok Zayn'a. Dzieliło nas tylko kilka centymetrów.- Idę wziąć prysznic, nie próbuj spieprzyć z mojego pokoju - Powiedział wchodząc do łazienki.Rozejrzałam się wokół jego pokoju szukając pilota. Znalazłam go i włączyłam tv. Zaczęłam oglądać '21 Jump Street'' była już to połowa filmu a mój umysł powoli odpływał. Ziewnęłam i wyłączyłam tv. Leżałam w jego łóżku. Wow. Wyszedł z łazienki i był owinięty w ręcznik wokół tułowia. Zauważyłam, że ma jeszcze kilka tatuaży niż ostatnio. Zauważył, że się na niego gapię i się zaśmiał.- Proponuję spojrzeć gdzieś indziej jeśli nie chcesz zobaczyć mojego penisa .. na chwilę - Mrugnął do mnie szukając bokserek w szufladzie .. Odwróciłam się i poczekałam aż się ubierze.- Już? - Zapytałam wciąż leżąc tyłem do niego.- Tak - odpowiedział kładąc się na łóżko blisko mnie.Przewróciłam oczami.

- Zayn dobranoc.- Dobranoc kochanie - zaśmiał się i przewrócił na moją stronę. Nie mogłam spać wiedząc, że jest obok mnie, więc po prostu wpatrywałam się w ścianę.
Kilka minut później poczułam jak Zayn przysuwa się do mnie i owija wokół mnie swoje ramiona przyciągając do piersi. Ucieszyłam się z tego uczucia bardzo. Uśmiechnęłam się wiedząc, że mnie nie widzi i zamknęłam oczy. Poczułam lekki nacisk jego ust na mojej głowie. Przez to w moim brzuchu pojawiło się stado motyli. Jak ja kocham to uczucie.
_________________________________________________

Przepraszam, że tak długo musieliście czekać :*
To jest ostatni rozdział jak na tą chwilę :) Teraz tylko pozostaje nam czekać aż prawdziwa autorka napisze kolejną część :) Mam nadzieję, że to zrobi bardzo niedługo :)

Liczę na dużą ilość komentarzy <3 

A PRZY OKAZJI ZAPRASZAM NA MOJEGO KOLEJNEGO BLOGA :) http://forcedtohideamurderer.blogspot.com/

18 komentarzy:

  1. coraz bardziej mnie to wciąga a teraz czekamy na kolejny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny!! x @luvmyIrwir <--- informuj ok? :) xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. kocham!!! wciągający

    OdpowiedzUsuń
  4. Super juz nie moge sie doczekac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Boskie.! To teraz pozostało tylko czekać... c;

    OdpowiedzUsuń
  6. suuuper czekam az autorka napisze nextaaa

    OdpowiedzUsuń
  7. Ahh genialny :D Czekam nn!! :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Śpi u Zayna, moja mama raczej bym mi głowę urwała jakbym jej to prosto z mostu napisała a nie odpisała tak jak jej, lajotowa widać jest
    Ciekwai mnie czemu Zayn nazwał swoją mame suką... mam nadzieję że jak najszybciej się dowiem
    Niecierpliwie czekam na kolejny genialnie przetłumaczony rozdział
    @Fucked_Up_Kid

    OdpowiedzUsuń
  9. super rozdział. czekam na kolejny. :D
    informuj ok ;)
    @karolinas96

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny czekam na nn :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Dalej!!!! Cudny!

    OdpowiedzUsuń
  12. to jest takie hgyufjhvcvtynu <3 AWWWWWWWWWWWWWWWW

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedy dodasz next w dark niall horan ? bo wogóle nie dodajesz

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak coś to nie ma jeszcze nawet 11 żeby mogła przetłumaczyć ;//

    OdpowiedzUsuń
  15. oww ow Zayn...
    Jak mogłeś nazwać swoją matkę suką?
    Ty nie grzeczny bad boyu!
    Hahaha wyobrażam sobie reakcje mojej mamy jakbym jej napisała, że śpie u jakiegokolwiek chłopaka... Nie pozwoliłaby mi nawet gdyby miał papiery na to, że jest gejem.
    Świetnie piszesz tak lekko i ciekawie.
    Achhhhh czekam na nexta.
    Zapraszam do siebie i liczę na komentarz http://sherlitta.blogspot.com/
    Dawaj nowy!

    OdpowiedzUsuń